Serviciul de administrare de personal va rezolva cerintele legate de administrarea documentelor de personal si relatia cu autoritatile. Pentru aceasta suntem consultantul dumneavoastra in domeniul relatiilor de munca si va ajutam la:
- negocierea, conceperea si administrarea contractelor de munca, a actelor aditionale si a contractelor speciale (de confidentialitate, de fidelitate)
- întocmirea organigramei companiei
- întocmirea si revizuirea ROF
- întocmirea si revizuirea RI
- întocmirea Contractului colectiv de munca
- întocmirea si revizuirea fiselor de post
- întocmirea, gestionarea si auditul dosarelor de personal
- întocmirea si administrarea carnetelor de munca
- relatia cu ITM (vizarea contractelor si a actelor aditionale, vizarea statelor de plata, precum si a altor documente cerute de ITM)
SALARIZARE
Suntem specialistii de care aveti nevoie in acest domeniu cu multe schimbari legislative si cu multe probleme. Serviciul nostru se ocupa cu:
- Preluarea si verificarea datelor primare
- Intocmirea statelor lunare, evidentierea si calcului orelor suplimentare, primelor si retinerilor
- Tiparirea si livrarea fluturasilor la sediul clientului
- Generarea declaratiilor pentru autoritati
- Generarea fiselor fiscale
- Depunerea declaratiilor si a fiselor fiscale la autoritati